Gå til innhold

rc bil 1:6.

Ranger emnet

turbo2

Anbefalte innlegg

Baldrick: Jeg har prøvd å kontakte deg og kompissen din på fredag, men jeg har annet å gjøre også forstår du, selger ikke rc biler på heltid...

Så da sa jeg at den som kommer med pengene får den og jeg driter i hvem det er...

Det ser jo ikke ut som du ville hatt den uansett????

Men men.......

Nå er den SOLGT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by El-LoCo

jaja hva kan jeg si.. forstillinga er knekt og bilen trenger nok en god del arbeid for å komme i stand, jeg har snakket med turbo2 om dette og jeg er villig til å ta bilen som den står.. du må regne med at ikke alt er helt som det skal være når du får noe til 12.000 for 2000 :)...

Hehe, skulle bare mangle om at bilen var 100% strøken for den prisen ja, men da synes jeg en bør informere om dette og ikke bare si at den trenger vask og smøring!!! Ihvertfall glad jeg ikke endte opp med den alikevell med mine begrensede RC kunnskaper:)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Hehe, skulle bare mangle om at bilen var 100% strøken for den prisen ja, men da synes jeg en bør informere om dette og ikke bare si at den trenger vask og smøring!!! Ihvertfall glad jeg ikke endte opp med den alikevell med mine begrensede RC kunnskaper:)

Har holdt på med RC i så mange år at jeg ikke lenger kan huske når jeg startet.. kan huske når jeg sluttet dog, og det var når jeg fikk min første pc ;-). Skal bli moro å ha noe å leke med i vinter :D

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbo2

Baldrick: Jeg har prøvd å kontakte deg og kompissen din på fredag, men jeg har annet å gjøre også forstår du, selger ikke rc biler på heltid...

Så da sa jeg at den som kommer med pengene får den og jeg driter i hvem det er...

Det ser jo ikke ut som du ville hatt den uansett????

Men men.......

Nå er den SOLGT.

Du er tilgitt, jeg ble bare rimelig forbannet på fredagen når jeg ikke fikk tak i deg og ikke noe svar på meldingene. Sto klar til å reise til Oslo, og da plutselig ser at en annen hadde fått bilen!

Nå i etterkant når jeg er klar over at bilen ikke var i en slik stand jeg trodde er det kanskje like greit at det ikke ble noe av... Men jeg fikk nå uansett en fin tur over fjellet, kom hjem med ett baggagerom fullt av bilstereo og baksetet fyllt med varer fra Ikea, så jeg ble nå kvitt pengene uansett jeg:-)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Nå i etterkant når jeg er klar over at bilen ikke var i en slik stand jeg trodde er det kanskje like greit at det ikke ble noe av... Men jeg fikk nå uansett en fin tur over fjellet, kom hjem med ett baggagerom fullt av bilstereo og baksetet fyllt med varer fra Ikea, så jeg ble nå kvitt pengene uansett jeg:-)

Hmmm høres moro ut =))

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider