Tee-Zee Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Så en 350z like ved frogner i dag.. Første gang jeg ser en i levende live :D Er det noen som veit sånn ca. hvor mange det er av de i Norge nå? Er jo en bil man legger ganske lett merke til hvis naboen har en :P Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hørte noe snakk her om dagen at det er blitt solgt ca 10 stk i norge:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 jeg så en i stavanger for noen uker siden, skremte vettet av meg der jeg satt i bussen :D Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg