Gusern Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 hver gang jeg stopper motoren slettes alle data. hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Hvilke data er det som slettes? Kjørte km, gj.hastighet, ltr/km osv? Det er slik VAG har programmert kjørekomputeren, ingenting er galt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 ja stemmer, den kjørecomputeren. For å forklare situasjonen nærmere, så har aldri kjørecomputeren på min bil sletta seg etter hver kjøretur, og jeg kan heller ikke tro at det er normalt. men problemet oppsto etter jeg skulle rense + polen på batteriet.. Jeg har alltid brukt å måle gjennomsnittsbruken over en hel dieseltank,det går ikke nå. så andre forklaringer på problemet mottas med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Slik har det vært på alle mine vag biler, og alle vag bilene jeg har prøvd, som jeg beskrev tidligere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Det eneste som ikke skal resettes er vel trip-telleren? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 (endret) ingenting skal resettes ,så lenge jeg ikke ber den om det. det er jo en resetknapp på tuppen av høyre hendel. men spørsmålet er om noe har klikka ettersom jeg rota med batteriet..:wonder: Edit: ingenting har aldri noensinne sletta seg på den kjørecomputeren siden jeg kjøpte den for et år siden, så hvorfor skjedde det etter rotinga med batteri? noen som vet hvorfor, og hva som evt må kjøres for å få den til å oppføre seg som den pleier? Endret September 25, 2012 av Gusern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Da er det sikkert en form for innstilling slik at de ikke nullstilles som har blitt resatt. Hvilken model har du? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 det er en 2000 modell. 2,5 tdi v6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 ingen som har kunnskaper ang dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 på min er det to minner, eit som slettar seg nesten kvar gong eg stoppar bilen, og eit som er der til eg slettar det. Du vekslar mellom dei to med resetknappen, då vekslar det mellom 1 og 2 inni disiplayet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gusern Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 tusen takk:-) problem løst :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg