mikolaj1994 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 (endret) Hei jeg har kjøpt meg en ny opel corsa, har lyst å få ett anlegg inn i bilen, problemet er at den har en fastradio som kan bli styrt i rattet. noen forslag til hvordan jeg kan gjør ting, for å få meg en sub i den, er det nødvendig å ta ut hele radioen å erstatte den med en annen? eller går det ann å kjøpe en eller annen type forsterker fra en aux utgang eller noe, er ikke sikker på hvilken utganger som er på den radioen som er. vil helst få meg en sub, og kanskje noen discounter hvis jeg har penger til det. Endret September 24, 2012 av mikolaj1994 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Du nevner ikkje årsmodell og kva slags anlegg det er i bilen ifra før. Vil du ikkje bytte spiller og originalspiller har ikkje linjeutganger, kan du kjøpe ein overgang. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id= Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 24, 2012 Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Eller kjøpe forsterker med høynivå innganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikolaj1994 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2012 Du nevner ikkje årsmodell og kva slags anlegg det er i bilen ifra før.Vil du ikkje bytte spiller og originalspiller har ikkje linjeutganger, kan du kjøpe ein overgang. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&id= Hei overskriften heter Opel Corsa 2012 :) og jeg vil helst ikke bytte radioen, for da fungerer ikke rattet, og det er ingenting anlegg utenom 4 discaunter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Man får overganger slik at multifunksjonsratt fungerer med ny spiller. INGEN biler kommer orginalt med KUN diskant, så det er høyttalere der en plass også ;) Denne burde gjøre susen for deg: http://www.judysbilstereo.no/basskasser/aktive-kasser/ground-zero-gzrb-300act så tar du signal fra høyttalerene bak i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Har du so ny bil kan det godt hende at spilleren har linjeutgang. Litt vanskeligt å sjekke uten å vite kva slags anlegg det er i bilen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Første jeg ville gjort var å høre på Opel de har garrantert fått spørsmål om dette før. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg