FR33DY Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Har planer om ny bil i nærmeste fremtid, og har i denne anledningen sett på litt av hvert av justerbare senkesett. Ser det at flere senkesett har Camberplates som følger med. tenker på slike som er festet oppå dempertårnet som kan justeres ovenfra: http://www.nordicautoimport.no/nb-NO/produkter/produkter-for-bil/bmw/xyz-racing-drift-spec-coilovere-e46.aspx Jeg trodde ikke slike var mulig å få godkjent i norge(drev å lette litt på ebay etter separate camberplates til bilen for en stund siden) Men de er da vel kansje det? hhadde vært greit om noen kunne svart meg på det :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Hvis de er en del av senkesettet, er det vel en del av senkesettets TUV godkjenning Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet September 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Ja var nesten det jeg regnet med :) Takker for svar Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg