heljo Skrevet September 25, 2012 Rapporter Share Skrevet September 25, 2012 Eg har skifta begge ytre endeledd på min 2000 mod stasjonsvogn, og bilen blei heilt forferdelig å køyre.Eg bytta alle stag i forstillinga samtidig, og etterpå virka det som om hjula gjekk i den retning dei vil, akuratt som om noko var laust.( Bilen var mykje bedre å køyre med 1 dårlig endeledd og dårlige kuler på begge øvre bærearmar på H.side) Eg fann ut at dei nye endeledda slarka, men ikkje i kulene. Det er ca 5 mm aksialslark mellom kuledelen og gjengestanga som går inn i tannstanga, desse delene er vulkanisert saman, og der er slarken. Eg kontakta firma som seldte delene, fekk to nye endeledd, og har bytta 1 i dag. Det er samme slark der og.. So eg lurer, er det nokon som har ein bil med gode endeledd, som kunne sjekka kor mykje slark det er der? På dei ledda eg tok av, som var gått minst 214000km, trur eg ikkje det var bevegelse som var merkbar. Men på dei nye ser eg at det virkelig bevegar seg når nokon vrir litt på rattet for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Er ikke de indre leddene som slarker da? Grunnen til at den ble fæl å kjøre er vel fordi du ikke har justert forstillinga enda. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Nei, det er dei yttre, det er lett å sjå. Har ikkje justert forstillinga, men eg målte nøye opp før eg bytta endeledda, så det er ganske bra på plass igjen der det var. Men no får eg to nye endeledd igjen, av bedre kvalitet, så trur eg det ordnar seg. Og då kan eg stille spissinga og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Kan dette stemme på din? Front suspension / wheel alignment Toe-in (+) mm [º] [+10’±5’] Camber: -20’±20’. Sports: -35’±20’ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet September 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 det veit eg ikkje, eg har ikkje tatt hjulstillingskontroll enno, kun målt korleis dei gamle endeledda stod, med skyvelære. Må få tatt kontroll når slarken er vekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg