Torjus Asland Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 (endret) min w210 220cdi går dårlig, den er treig opp i turtall, stopper ved 3000 o, og utrulig dau i bakker, den går i nød, også soter den utrulig mye, det går mye diesel.. kan tenke meg att det er noe feil med innsuget eller noe ? Noen som kan hjelpe meg ?? Takk for svar :) Endret September 26, 2012 av Torjus Asland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Kanskje noen trykkslanger til turboen er hull i så den får feil blanding.. Kan også være lmm, ta en diagnose :) Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 26, 2012 Rapporter Share Skrevet September 26, 2012 Det er en årsak til at bilen går i nødmodus. Få tatt en diagnosetest på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrvollracing Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Grunnen for det går mye diesel er når motorstyringen legger inn en feilkode får den beskjed om å pøse inn mere diesel ... Lese av feilkoder er definitivt det billigste man kan starte med. Med mindre man er kyndig og finner feilen selv :) Siter Toyota Cressida RX35 '77 Ford Capri '69 VW Passat '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Har akkurat hatt inne en på jobb som gikk veldig dårlig. Der var spjeldene i innsuget helt nedsotet så den fikk altfor lite luft og gikk ikke igjennom avgasskravene på eu kontrollen. Så innsug og egr måtte renses grundig. Ble som en ny bil etterpå. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg