Nismo Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Er jo jævlig vanskelig fant jeg ut:mad: Lastet ned Adobe Premiere 6.5 men det fant jeg ikke ut av i det hele tatt. Prøvde å legge inn noen effekter, men de forsvant med en gang jeg startet previewen...... Er dette programmet helt håpløst for nybegynnere? Lurer på om det faktisk var blitt noe feil med programmet under nedlasting el innstallering. Jævlig irriterende, for programmet virket jo ganske bra, og lett å jobbe med faktisk. Har prøvd Pinnacle før, men utover det ikke noe erfaring med video............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 har premiere selv, og jeg digger det. Brukte pinnacle før og det tok sin tid å lære premiere. Men etter du har lagt på effeket, må du trykke på enter for at du skulle kunne så effekten i previewen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by sutarts har premiere selv, og jeg digger det. Brukte pinnacle før og det tok sin tid å lære premiere. Men etter du har lagt på effeket, må du trykke på enter for at du skulle kunne så effekten i previewen. Hehe, det funka jo faktisk veldig bra:) Bare jeg som er en n00b:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg