CoaSlip Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Etter det jeg vet så er Cervin vega! 4 ohm. Meget mulig jeg tar feil - men det er det jeg husker. Men uansett så går det helt fint med impedanser (ohm) som er høyere enn det forsterkeren er laget for. Det er verre med impedanser som er lavere (feks 1 ohm) enn forsterkeren er laget for. Då må desverre regne med at forsterkern ikke leverer fullt så mye krefter , siden en 8 ohms høyttaler er "tyngre" å dra... lykke til Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hva med å bi-ampe CV'en? Nå vet jeg ikke hvor mye den tåler men om en bruker en monoblokk fra DynaBel til å dra bass og en saga til å drive mellomtone og diskant på hver høyttaler så burdte det gi mer enn nok guffe... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg