Gå til innhold

LilleChris: Greenpearl 92 Audi S4 2.2TQ

Ranger emnet

LilleChris

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig tilbake til bil verden. Fått kommet meg i orden med unge og hus.

Så nå som garasjen er ryddet rein, så var det på tide og kjøpe seg ett prosjekt.

tenkte like så godt at jeg kjøpte meg en s4.

Er diverse feil med den.

Og noen feil jeg trenger litt rådgivning om.

bilder kommer om ikke alt for lenge.

Planer:

18"felger av noe slag, prøve og finne noe ikke alle andre har.

senke 35 eller 40.

Sote rutene.

Lakkere hele bilen.

Ting som må gjøres:

Bytte mellomaksel oppheng.

div forstillings deler.(bestilte alt fra Tyskland i stad, alle 4bærearmene foran. div foringer, og styrestaget bak.

hjullager ( blir byttet i morgen)

Også er det hoved tingen som er galt med den.

frykter at det er noe galt med trykket. lader ca 1,1. men kommer en sånn h*** lyd. akkurat som jeg starter en jet motor.

Tror kanskje det er en trykk lekkasje ett sted. noen tips på hvordan jeg kan skjekke dette?

Legger ut bilder av motor rommet i morgen. synes ikke noe om "hjemme mekke" som er gjort i motor rommet. åpet for tips.

Bilen er generelt god fri for rust.

en skjerm er defekt. men kjøpte meg ny i stad. også er det litt rust nederst på dør på to stk dører.

Bagasje lukket er byttet og lakkert. også er det på satt en grusom spoiler.( etter min smak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rett og slett ett mareritt jeg har begynt med.

måtte bytte hjullager bak. demonterte spindel og fikk skolmarbil til og presse inn det nye. ( en skrue knekt og bestilt på møller)

Så fant jeg en defekt foring i bærearmen, så bestilte jeg den på møller ( 600kr) en ny skrue knekt.

så viste seg at begge foringene i bærearmen bak var defekt.. og den kom også på 620kr på møller.

og den siste foringa er pressa.

noen tips på både demontere den gamle og hvordan få inn den nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider