Utfordre Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Har en 2000 mod CLK Kompressor som jeg har montert Kleeman kit i,etter dette ble gjort må jeg la bilen gå på tomgang i et par min før jeg kan kjøre den. Hvis jeg kjører uten å vente ,(lugger) den. Det kan kjennes som om tenning klipper. Når motoren er varm er det ingen sånne tendenser. Har forsøkt med ny luftmengde måler uten at det hjalp. Er det noen innpå forumet som kan ha en ide om hva dette kan være? Hilsen Meeeget frustrert...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 En diagnosetest ville vært billigere enn luftmasseføler. Jeg ville skiftet plugger i stedet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Utfordre Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Hei bilen er gått 150 000 alle service er holdt og ingenting kommer opp på diagnosetestene har tatt flere av de.t En diagnosetest ville vært billigere enn luftmasseføler. Jeg ville skiftet plugger i stedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg