TropicX Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Har kjøpt bakvindu deksel til min A4, det jeg da lurer på, er hvordan dette skal monteres på.. Jeg har null ide'er om hvordan... Håper på kloke svar :D -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by TropicX Har kjøpt bakvindu deksel til min A4, det jeg da lurer på, er hvordan dette skal monteres på.. Jeg har null ide'er om hvordan... Håper på kloke svar :D -TropicX- Har dette på bilen min. Kjøp Rutelim og ha litt tålmodighet så er det ikke noen sak å montere dette her. :) Bare å legge på rutelim og legge dekslet nedpå og holde til det sitter der. Rutelim tørker ganske fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Oki! hørtes greit ut det! Bare finne den tålmodigheten! ;-) Men hvor får jeg kjøpt Rutelim, å pris? Må også lakere dekselet, Mye vil det komme på?` -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg