motorlover Skrevet September 27, 2012 Rapporter Share Skrevet September 27, 2012 Hei er det noen her inne som kan slipe en topp til meg i helgen? eller veit dere om firmaer i oslo/akershus/drammen området som er oppe på lørdager? bilen skal til Sverige på mandag og må få ordnet toppen i helgen!! :confused: stor takk på forhånd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Bestefar og onkelen min filte en topp plan for hånd en gang, viss du er tolmodig så får du det sikkert ferdig til mandag, hehe :D Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorlover Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Bestefar og onkelen min filte en topp plan for hånd en gang, viss du er tolmodig så får du det sikkert ferdig til mandag, hehe :D haha, det tar jeg nok ikke sjansen på :P vil helst slippe å kjøpe ny topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 29, 2012 Rapporter Share Skrevet September 29, 2012 Om den ikke er skeiv eller har store skader er jo glassplate og fint papir en mulighet, men tipper det er en grunn til at du vil planslipe den. Må høre med noen som har en god fres da, er ikke så mange som har plansliper i kjelleren gitt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg