Gå til innhold

Bestride faktura der feil ikke er ordnet

Ranger emnet


badkruka

Anbefalte innlegg

Syntes det var lite futt i ACen og leverte bilen inn til merkeverksted. De anbefalte tapping og fylling av kjøleveske. Så gjort og faktura betalt.

 

Da jeg fikk bilen merket jeg fremdeles ingen forskjell på om ACen stod på eller ikke (dette var da det var varmt). Leverte den derfor inn igjen og en o-ring ble byttet. Denne måtte jeg betale for.

 

Fikk bilen tilbake, men fremdeles ingen kjøling. Leverte den derfor inn for tredje gang. Denne gangen fant de en lekk serviceventil i kondensatoren (kompressoren). Dette vil koste 8 500 å utbedre. Det ønsket jeg å vente med og fikk derfor bilen tilbake før sommeren.

 

Har nå plutselig mottatt en faktura fra det siste verkstedbesøket for tømming og påfylling av kjøleveske, samt arbeid for å finne lekkasjen. Denne gjør meg forbannet. Jeg fikk ingen indikasjon fra verkstedet om fakturaen da de hadde bilen. Gassen de har fylt på forsvant nok like fort som de fylte og jeg har allerede betalt dem en god del for å fikse noe som fremdeles ikke virker.

 

Jeg ønsker derfor å bestride fakturaen. Hvilke rettigheter har jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår