Gran Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Tenkte å kjøpe meg bil å pusse på til jeg blir 18. Chevrolet Caprice 79mod. 350. Hva er typiske feil på disse? Dyre deler? 18 år og stasjonsvogn.. jaja, bare den kjører fra de andre så :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Må bare si at de var/er drømmen min, men andte opp med en ascona b i steden. Får vente til jeg blir atten da. Deler til amcars generelt er ikkje spes. dyrt i forhold til for eks. Audi. Ver opps på rust på desse bilene. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 vel, den er jo svær som få og ruster godt. vurderer selv en cutlass cruiser evt malibu stasjonsvogn. Stasjonsvogn eller sedan, ett fett, jeg vil ha amerikansk bil NÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Feit bruksbil det.Rikelig med plass og rikelig med seter(7-8).Fin fin å kjøre og helt konge på glatten!Midsize bilene er mye plaget med rust i rammen men det er sjelden et problem på fullsizerne, men sjekk likevel.Ellers er det vel egentlig ikke noe som pleier å ryke?Vanlige slitedeler er rimelige.Finner du en som er tør og fin inni er det enstor fordel.bruker jo litt mer suppe en en bil med halv motor men,men... Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOWTIE Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 En annen fordel er jo at det ble brukt samme ramme fra 77-96, så du kan jo bolte på nyere og "bedre" understellsdeler fra f.eks Impala SS og 9C1 utgavene... Siter So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2? "Why is it a pair of panties but just one bra?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg