Gå til innhold

turbo biler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaha.. jesus.. off..

Originally posted by k9v

Tenk hvis man har det? :rolleyes:

Jeg skal bare sette rakrør rett opp ifra panseret jeg.. istede for eksosanlegg.. da høres det ut som jeg har 500hk:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jan

Kjøp deg en Cosworth til rundt 100k så har du en bil som går godt og er trimmingsvennlig . Kjøp deg en Nissan,så skal jeg sky deg som pesten

Uten å starte enda en Nissan Vs. Ford krig - Hvilken av bilene er mest driftsikre? Hvilken har mest tilbud av deler? Hvilken er dyrest å forsikre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Med tanke på at det er kræsjet/stjålet/brent/bulka hele NULL Silvia S13 noensinne i Norge, at den bare har 169 hester (?), samt entusiastbilforsikring, så er forsikringskostnadene nede mot så godt som ingenting. Byebye, prøv å komme med bedre argumenter neste gang.

MEEEN som du selv sa, den er jo nesten identisk med s13 under skallet så da burde den bli godkjent siden vi har mange av den i norge...hva hindrer forsikringselskapet og bruke det som argument for forsikring?

s13 er vel ikke den billigste og forsikre? vet ikke selv men syns og ha hørt at den er ganske dyr på det området...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Mye dumt i denne tråden. Mitt råd er å kjøpe en BMW318i E36 til ca 60000 og bruk 40000-50000 på en supercharger compressor fra http://www.esstuning.com/ . Denne forsikrer du som en 318i, badabing badabom.

Da kjører du standsmessig og slipper å skru deg ihjel på Nissan og Ford

eller bare gt4... :D

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m_leikfoss

MEEEN som du selv sa, den er jo nesten identisk med s13 under skallet så da burde den bli godkjent siden vi har mange av den i norge...hva hindrer forsikringselskapet og bruke det som argument for forsikring?

s13 er vel ikke den billigste og forsikre?

S13 er dyrere å forsikre enn den gjennomsnittlige Avensisstasjonsvogna, ja. På den annen side, "Entusiastbilforsikring" = Billig, billig! Men som regel må man da ha en annen bruksbil, og ikke kjøre med go' bilen på jobb etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab Viggen er jo en del plastikk for de som liker det. Den er heller ikke så vanlig. Den er absolutt ikke gubbete. Men da forbinder man kanskje ikke Saab med ZZzzleeper lenger..? Ulempen er jo at den koster en del.

Har selv kjørt Saab 900 Turbo 2.0L SE 97mod. over en lengre periode, og må si jeg ble mektig imponert. Dette er en bil som jeg fortsatt ikke har glemt, og muligens jeg finner meg en dag? Gubbete? ja, men hva gjør vel det? en skikkelig ZZzzleeper! Ulempen her er jo understellet(og feilhjulstrekk, men hva gjør vel det, er vandt med det), går litt raskt i svingen og man føler at rumpa på bilen skal skli ut, eller at bilen skal tippe over på siden...? Men det gå jo seff ann å få ordnet på. Ble også mektig imponert på 0-200 tiden (ikke at jeg husker i sekunder, men det gikk radig!) på 4 gir. Men 5te er jo ikke store pådraget. Men når kjører man bil i over 200 da?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider