Andro Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Driver å vurdere å gå til innkjøp av en kia sportage +-2000mod. Men burde jeg gå for bensin ell diesel? Og evnt andre ting jeg burde være opps på``? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ville heller gått for en honda crv eller toyota rav 4 da. Eldre Sportage er ikke kjent for god kvalitet akkurat... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ville heller gått for en honda crv eller toyota rav 4 da. Eldre Sportage er ikke kjent for god kvalitet akkurat... Nå prater vi litt prisforskjell her da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Nå prater vi litt prisforskjell her da.. ingen som har noe ris ell ros å komme med til denne???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Den prisforskjellen er der av en grunn... bilene er dårlig skrudd sammen og befengt med en rekke feil. har du dårlig råd og trenger firehjulstrekk ville jeg heller sett på en corolla 4wd eller en eldre subaru. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg