JonnAdrian Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Sportline merket står på feil sted ;) Feil, og feil. Det står ikke på det stedet det ble satt på når den var ny, men ser bedre ut der det sitter nå. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Du mangler på andre sida ;) Har 2 stk til overs som du kan få kjøpe. Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnAdrian Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Du mangler på andre sida ;) Har 2 stk til overs som du kan få kjøpe. Hahah! Gjør jeg? Har ikke sett deg selv en gang, jeg... :-) Hva forlanger du for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hmm,.. 100,- kr + frakt? Trenger du ny radio til bilen? Div bilradio + xenon pærer - FINN Torget Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnAdrian Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Hmm,.. 100,- kr + frakt? Trenger du ny radio til bilen? Div bilradio + xenon pærer - FINN Torget Skal vurdere det! ;D Skal til en som driver kun med høgging av Mercedes 124, han har sikkert 20 Mercedes 124 stående, så får se om jeg finner et sett da! :-) Du har ikke faceliftbaklamper til W124 da eller andre godsaker? :D Bilradioer har jeg et par stk av, så trenger nok ikke det ;D Har du face om jeg får spørre? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Oktober 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Har noen deler ja. Men vet ikke om du trenger noe av det. Har du nummeret til han? Ja, har nok det ;) Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnAdrian Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2013 Mercedes-Benz E-Klasse SE HER!230E Sportline! Godt utstyrt! Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonnAdrian Skrevet November 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2020 På 10/3/2012 den 12:05 AM, JonnAdrian skrev: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg