Gå til innhold

Jeg kræsja Audien min

Ranger emnet

Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Drit i audien..den kan du ta utpå sensommeren...nå må du vel konse litt om den Hondaen din? så du får den i gang før sommeren står for dør ;) Men kjipt det der. Vet ikke om du betrakter meg som søring eller hva du vil..er opprinnelig fra Tromsø..bodde der mine to første år, etter det har det blitt Oslo på meg..Har ikke kræsja ennå da det har vært "kaos" i byn ;) Men lykke til med prosjektet.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jonte: Klart, ingenting hadde gledet meg mere enn å bli kvitt den satans Audien, men selger jeg den som den står får jeg *ingenting* for den. Fikser jeg den opp for, la oss si, 10.000 og setter inn turbomotoren får jeg iallefall 30.000 for den når jeg selger den. Nå når jeg er blitt arbeidsledig er det smått med penger, så det kommer til å ta sin tid før Audien får rulle rundt igjen. Hondaen skal jeg beholde til jeg dør, noe salg kommer aldri på tale. Dessuten, om jeg hadde solgt den hadde jeg likevel trengt en annen bil til å råne rundt med, så hvorfor ikke bruke Hondaen til det?

Golf T&Nos så klart!: Jeg skal ikke røre en skrue på Audien før det blir varmt i været iallefall. Om man er søring eller nordlenning svir det like jævlig (økonomisk) når man tryner bilen sin inn i en container.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jonte: Klart, ingenting hadde gledet meg mere enn å bli kvitt den satans Audien, men selger jeg den som den står får jeg *ingenting* for den.

Samma gjelder for peugeoten min. Jeg har lyst på noe annet, men det er ikke økonomisk forsvarlig å selge den sånn som den er nå. Da taper jeg villt med penger

:mad:

Må heller fixe den opp først ;)

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Øyvind, ikke noe morro i det hele tatt...

Har heldigvis bare krasja bil som det ikke var så farlig med jeg, men jeg kjenner følelsen når du liksom bare har gått tom for muligheter og bare må inse at det går til helvete, ikke noe morro i det hele tatt :(

Når det gjelder "søringer og nordlendinger" så har vi jo det problemet at ikke alle er like flinke på vinterføret, det er helt riktig,men når en driter seg ut på ringveien, så blir det fort kaos ;)

Men det er jo rimelig logisk at nordlendinger har bedre trening enn de fleste sørlendinger på vinterføre,siden det er lengre vinter der! ;)

Lykke til videre med mekkinga ;)

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Føler med deg Øyvind, ikke noe morro i det hele tatt...

Har heldigvis bare krasja bil som det ikke var så farlig med jeg, men jeg kjenner følelsen når du liksom bare har gått tom for muligheter og bare må inse at det går til helvete, ikke noe morro i det hele tatt :(

Når det gjelder "søringer og nordlendinger" så har vi jo det problemet at ikke alle er like flinke på vinterføret, det er helt riktig,men når en driter seg ut på ringveien, så blir det fort kaos ;)

Men det er jo rimelig logisk at nordlendinger har bedre trening enn de fleste sørlendinger på vinterføre,siden det er lengre vinter der! ;)

Lykke til videre med mekkinga ;)

Mvh

Lethal

er nok som du sier ja... tipper jeg er flinkere til å holde meg på en veibane der is og slaps dominerer enn 'dere' som bor i tettbebygde strøk sørover.. men når vi kommer til rushtrafikken, så ville jeg sikkert blitt en sinke og til plage for mange :D

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå det va litt løye at han "hengte" han ut eg.. den så ler sist ler best vettu ;)

(eg har lert å passa kjeften min.. alltid noe så skjer viss ein ikkje holde kjeft.. :D)

uansett.. lykke te med oppbygginga !!

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider