Timmeeh Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hei, har en spiller som fulgte med bilen.. Alpine 9855R cd/mp3 noe slikt.. :) Var også en kenwood cd veksler baki, men uten innmat (???) så her er spørsmålet... hva må jeg gjøre for å koble en aux kabel til denne saken? lei cd plater.. Var på bilradiospesialisten i tr.heim men han hadde ikke en kabel som passet... siden den er utgått ? På menyen er det jo 2 valg for aux, og noe ipod greier... har en gammel ipod som egner seg meget til dette, hva blir lettest? kan jo bruke ipoden med vanlig aux også så..... på forhånd takk... Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Send en forespørsel til transmedia.no her: http://transmedia.mystore.no/kontakt_oss.php så kan han sikkert trylle frem noe til deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 får gjøre det, bilradiospesialisten hadde ikke peiling ivertfall. Takk :-) Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2012 får gjøre det, bilradiospesialisten hadde ikke peiling ivertfall. Takk :-) Det overrasker meg ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 (endret) Da trenger du en AUX-overgangskabel for AiNet-inngangen ja, altså CD-skifterkontakten: Finnes med enten 3,5mm jack eller RCA/phonokontakter. Eventuelt en kabel med kun iPod-kontakt og 12v-tilkobling for lading; Endret Oktober 6, 2012 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 se der ja! her har jeg sjekket mailen titt og ofte uten noe hell, glemte helt av tråden her. Takk for det, blir en 3.5mm kabel her.. får heller lade via sigaretten Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg