RS2-GTi Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Var akkurat ute og kjørte og fikk noen merkelige lyder ved gasspådrag, sjekket litt og fant ut at motorfeste i bakkant av motoren på førersiden er knekt tvers av. Det er knekt på den branketten som går i fra oversiden på gearkassa til motorfeste. Skal sjekke dette opp i morgen men jeg tenkte kanskje noen her inne vet om det passer fra noen andre biler ? Feks fra Golf eller Passat ? Har masse deler liggende fra andre biler. Kanskje dere med ETKA finner det ut ? Takker for kjappe svar, vil gjerne få byttet det ASAP... Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Tar vel ikkje lange tiden å sjekke om du har masse deler liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Om du har masse deler til Passat, så har du kanskje fremre motorfeste til Passat G60 Syncro ? Bilen min rister så veldig ved 3000rpm. Så jeg tror nok det er motorfeste som er ødelagt. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Fikk tak i det som sto på gamle kassa, så alt er løst. Og jo - jeg har en låve full med deler så det ville tatt litt tid og leite igjennom alt :cool: Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by JungHanz Om du har masse deler til Passat, så har du kanskje fremre motorfeste til Passat G60 Syncro ? Bilen min rister så veldig ved 3000rpm. Så jeg tror nok det er motorfeste som er ødelagt. eg har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by ottar eg har Er det et nytt motorfeste eller er det brukt ? Hvor mye skal du ha for det ? Og det motorfeste som du har passer på en 90modell Passat G60 Syncro stv ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 http://www.dli-teknik.tk Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg