Gå til innhold

Diagnose tennplugger 1.8T

Ranger emnet


PushDown

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Har en B6 med 1.8T avj motor som går med K04 oppsett som jeg mistenker går en smule magert.

 

Kjører idag med kun 0.5bar, så det skulle ikke være for høyt trykk iforhold til mappet hvertfall. Kjører vanligvis med 1.2bar og da har det også vært samme farge på pluggene. Har seffølgelig map som er tilpasset dette oppsettet

 

Har prøvd å vurdere ut ifra guider fra bosch osv men kommer ikke helt til en konklusjon om dette er for magert eller om det går greit så jeg legger ut et bilde her

 

2nvq815.jpg

 

Noen som har en formening her?

Endret av PushDown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere gradetall = kaldere plugg?

 

Vet det er flere på vwaudi klubben som kjører med orginale plugger med gt28rs oppsett uten noen problemer med for varm forbrenning så orginale plugger bør holde i massevis til det jeg har. Kom på nå at bensinfilteret ikke har blitt byttet på minst 60tusen så det kan jo hjelpe litt.

 

Men om pluggene ikke ser ille ut så skal jeg ikke beskymre meg for mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår