4pekatt Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Hei! Jeg lurer kort og godt på hva dere, kjære brukere på bilforumet synes om de forskjellige navigasjonsappene der ute! Personlig eier jeg en iPhone 4S, utstyrt med 500MB data og GPS+++. Jeg er ute etter en navigasjonsapp som har følgende kriterier; * Må kunne ha offline modus (dvs. at jeg laster ned kart på forhånd, og navigerer etter GPS signal. Ingen datatrafikk) * Må ha kartdekning for hele Europa. Ellers enn det, så tror jeg ikke det er noen flere kriterier.. Jeg har søkt litt rundt, og jeg ser jo at TomTom og Garmin NAVIGON kommer oftest opp, men med tanke på Apple-kartet som samarbeider med TomTom, ville jeg tenkt meg både 2 og 3 ganger før jeg kjøpte det.. :p Jeg er helt blank her folkens, del GJERNE erfaringer med meg :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Nå er lønningen kommet på konto. Er det noen som har erfaringer å dele? Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet November 23, 2012 Rapporter Share Skrevet November 23, 2012 Har ikke Iphone selv, men en Lumia 900, og synest Nokia Drive på denne er fantastisk, har offline kart som er delt opp i land slik at du f.eks. kan laste ned Norge, Sverige og Danmark, eller hvillket som helst annet land. Mener at denne etter hvert skal komme til IOS også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 23, 2013 Rapporter Share Skrevet April 23, 2013 Jeg har brukt tomtom nordic i litt over ett år, Veldig fornøyd egentlig. Brukt den både på iPhone 4-4\s og 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg