lervik90 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Som tittelen sier. Kan noen forklare meg hvordan det gjøres? Jeg vil vite hvordan man stiller den på kalipperen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 var ute å kikka på en calipper nå, (har de liggende i en kasse) men fant ikke utav noe, sikker på at det er mulig? Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Såvidt jeg vet så justerer håndbrems på G60 likt som på alle andre Golfer, og det er ikke bak ved caliper ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Er justering ved stanga, men den er strammet max... Biltema har no forresten nye vaiere til deg Lervik, jeg bestilte for ei stund sia men henta dem aldri...;) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 De fant ut hva som var gale med håndbrekket på verkstedet. Selve feste til håndbrekket hadde blitt dratt av og opp(tror det er nr. 1 på bilde) eller bøyd seg slik at når hånbrekket begynte å bremse så var jo brekket nesten i baksetet(overdrivelse). De slo ned feste igjen og sveiste på noen punkter og alt ble bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg