Gå til innhold

Rad3on på tur i Kr.sand!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jepp Jeg vil også se! Ut med den! :D

Må tåle litt kommentarer.. Hvis flere får se den så blir det sikker kommentarer av den postive sorten etterhvert også?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har forskjellige meninger, og det var vel ikke helt trygt gjort, det er du enig rad3on?

Men vi gjør ting som ikke er helt kloke hver dag.

Så legg ut filmen igjen.

Flere som vil skje og ta læring av det.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert et greit nok sted å leke litt men man skal ALLTID kjøre over en gang før man kjører noe særlig gris. det kan alltid være uforutsette ting på veien. syns det så veldig ut som den gode gamle "tøffe seg for gutta" klisjeen jeg men ;)

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe... jeg følger generellt dårlig med.. hehehe trodde det var MYE lenger til rundkjøringa fra der han sto.. heheheh godt jeg har bra bremser.. hehehe ;D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns andre skal få se filmen, jeg.

Dette var jo egentlig ganske uskyldig. Jeg bare syns jeg måtte ta en "fy deg" fordi han burde sjekka veien han kjørte på, før han brøla gjennom (isåfall fulgt med når den ble sjekket ut, hehe). Jeg ser ingen problemer med å teste bilen sin, men det går jo an å ta visse forhåndsregler :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

at rad3on har bra bremser kan jeg skrive under på... fikk sjokk første gangen jeg testa bilen...

Med tanke på at det kun var et bremsespor kan umulig bremsene være så mye å skryte av. Til dels ujevn bremsevirkning er vel ikke å overdrive...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider