Pudding Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 hehe ikkeno negativt ment mot rad3on her altså.. kjører tydeligvis friskt han.. men videon var mer hypa enn den viste så sånn sett var det mer morro når folka maste no sykt da den ble tatt offline noen dager ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radic Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har sett han gjøre verre ting for å si det slik :rolleyes: Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Og der var filmen nede igjen :( Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Jeg....vil....se...!!!! Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Ikke så mye å se, bilde sier mer enn filmen egentlig... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Tulling..Blåser opp tråd også legger ned filmen... Kan ikke noen moderator stenge denne? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by bjaa Tulling..Blåser opp tråd også legger ned filmen... Kan ikke noen moderator stenge denne? Tosk, kan vel faen ikke noe for at de som hoster filmen fjerner den! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 [Whine] Kor e han?! Æ vil nu sæ hajn! [/Whine] Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Man ser en Honda CRX som gasser på gjennom en tunnel. Så går det noen sekunder også hører man litt "skviiiiiiiiiiik"-lyder fra kraftig bremsing. Så tror jeg det er en fjortisjente som sier ett eller annet mens vi ser bildet av en tunnel tom for trafikk. The end Se heller på bildet, det er mer morro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Man ser en Honda CRX som gasser på gjennom en tunnel. Så går det noen sekunder også hører man litt "skviiiiiiiiiiik"-lyder fra kraftig bremsing. Så tror jeg det er en fjortisjente som sier ett eller annet mens vi ser bildet av en tunnel tom for trafikk. The end Se heller på bildet, det er mer morro. Takk. Ps: Hun er 21 ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg