perre Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 hei. Har kjøpt meg en bmw e32 750il '92. Men har et problem.. Når jeg kjøpte bilen, så hadde den stått stille i 3 år.. Når jeg startet den, gikk den helt fint, til motoren fikk driftstemp, da begynte den å fuske å gikk ikke på alle syl, og tilslutt stoppet den.. Så ventet jeg til dagen etter, da gikk den fint når den var kald igjen, men la fra seg en vegg med hvit røyk når jeg kjørte.. Så når jeg parkerte igjen, så ble det bare samme tull som gårdagen(stoppet).. sikkert veeeldig mye kondens i tanken.. Men grunnen til at forrige eier parkerte bilen, var pga. at den fusket og stoppet når den ble varm. Noen som har forslag om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kan være feil på bensinpumpe rele når det blir varmt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 lambdasonde holder jeg en knapp på.. Mulighet for å lese ut koder? Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 pumpa går konstant den, har sjekket dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 fant ikke ut noe med et helt vanlig diagnoseapparat.. Men det var bare noe billig shit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Defekt hallgiver? Når de ryker så er det typisk at de slutter å fungere når varm og fungerer når kald. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zappezopp Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 En kompis hadde nesten identisk problem, trodde det var masse avansert helvete. men så viste det seg att å bytte pluggene gjorde att bilen slutta og fjuske,stoppe når den ble varm :P Siter Signer her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 takker for tips ;) legger ut en video på youtube nå, så dere får se hvordan den er når den begynner bli varm.. ryker helt fælt og går ikke på alle 12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg