Gå til innhold

Audi B7 Senkesett?

Ranger emnet

benjamin336

Anbefalte innlegg

Kjennes ut som støtdemperne har tatt kvelden og er moden for utbytting.

I den anledning kunne jeg tenke meg å montere senkesett, jeg er ikke ute etter en bil som ikke kan brukes på Norske veier eller er så stive at nyrene rister i stykker, jeg er ute etter ett senkesett som gir bilen en fin finish og som er lovlig.

Noen som kjenner til noen gode leverandører og hvordan blir det med biltilsynet når det skal godkjennes?

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

(X)Audi A4 2.0 MLT 2005 Mod

( ) Mercedes C180 1998 Mod

( ) Audi 80 2.0E 1989Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet og pris går hånd i hånd. Er mengder av forhandlere som selger senkesett, bl.a.

Senkesett - PARTS AND RETARDS AS

www.bildeler.no

Senk.no

Når settet er montert så ta firehjulskontroll før du tar veien innom SVV og får det innført i vognkortet. Husk papirene på senkesettet, ikke rot de bort.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler du noen spesielle sett?

Det kommer jo opp så mange nummer og tall at selv nøkken blir forvirret ;)

Så litt på dette settet, så tenker jeg at det hadde fin farge og ikke minst rustfritt! SÅ mye kan jeg om senkesett :)

Litt rundt dette med "mm", det at disse er justerbare vil det si at jeg kan stille høyden selv?

Blir bilen pinne-stiv med dette?

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

(X)Audi A4 2.0 MLT 2005 Mod

( ) Mercedes C180 1998 Mod

( ) Audi 80 2.0E 1989Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som passer hver enkelt er smak og behag. Har i tillegg liten erfaring med senkesett. H&R er et ok merke, rustfritt er ikke å forakte ;) Hensikten med justerbare senkesett er at du selv kan justere høyden etter ditt ønske. Tror det beste for din del hadde vært å ringe til P&R og si hva du ønsker, han kan noe veilede deg til et senkesett som passer dine ønsker og din smak :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider