Rudian Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Har hatt ute motorn på min jetta en stund nå, men da jeg skulle sette den inn husket jeg nestn hvor alle ledningene skulle :P Har koblet til at som er å se å koble til men den vil ikke starte, snur på nøkkelen men startmotoren slår ikke inn... har koblet en svart stor ledning til startmotoren og så går det en rød ledning fra startmotorn til dynamoen. er det flere ledninger som skal på startern? vi fikk start da vi satt bare ned et skruhjern på ene "hannen" som stikker ut fra startmotoren. Noen ide om hva jeg har koblet feil eller mangler det noe som jeg ikke har fått med meg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Det er to ledningen til startmotoren, en tykk som kommer fra + på batteriet (og går videre til dynamo) samt en tynn ledning som kommer fra tenningslåsen som skal inn på den ledige "hannen" på starteren ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2012 Takker :D Fikk start idag :P va en ledning som var koblet feil bare ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg