Gå til innhold

Golf 4 lykter på Golf III ?

Ranger emnet

g00k

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Geir, har du In-pro lampene?

Forresten...bilen hellakkeres nå? Lister, fangere og alt = rødt? :) Herlig herlig...:D

Slenge ut bilder av min? Næææ:rolleyes:, er vel ikke noe å slenge ut bilder for? Hehe...er jo tross alt HELT orginal, så det er ingenting å rope hurra for å si det sånn...

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hellakkering ja.. og er snart klar nå. Gleder meg!!

Fangerene har jo vært lakkert hele tiden, men listene skal jeg ikke lakkere. Holder dem sorte siden jeg synes det passer bra.

Monterer originale skjørt også i samme slengen.

Er ikke In-Pro men FK Automotive lamper.. kjøpte dem i januar men husker ikke prisen.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey...du får legge ut bilder så fort du får igjen bilen din! :) Ble du kvitt rusten på dørkarmen i bakdøra eller?

FK lykter ja? Hmm...:)

mono: Hvor ble det av deg? :o

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Oleee

Ble du kvitt rusten på dørkarmen i bakdøra eller?

Jada, den er slipt helt ned der det var rust (utrolig hva en fanger kan skjule) og hele bilen er jo da pusset ned før lakkeringen.

Blir bra dette..

Skal gi deg bilder Ole, men jeg synes du kan legge ut bilen din også så vi har noe å sammenligne med ;)

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da akkurat samme front som deg Marius! :) Hehe...bare en "liten" forskjell da, har hvite blinkers der du har gule/oransje ved siden av "refleksbrakettene" eller hva de kalles...? :rolleyes:

Btw: Har også dobbel-optikk lykter..;)

P4190025.jpg

Sånn ser min ut...som sagt, ingenting å rope hurra for...:rolleyes:

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tyskland får man kjøpt komplett front til golf 3 som ser ut som golf 4.Men da sitter fangeren og grillen sammen.Dermed kan du ikke sette på en annen fanger...Kosta 349 euro.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider