gulliver Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Hei. [ATTACH]34162[/ATTACH] Jeg har en Mercedes W124 E220 bensin senda mod, også har jeg fått en eksoslekkasje som jeg ikke får sveiset sammen igjen pga skruene til eksosanlegge er restet fast, så jeg trenger noen ideer for og tette dette, jeg har prøvd og bruke eksosbandasje og pasta men dette fungerte i noen timer bare så ble det like ille. Jeg prøvde også og sette på en eksos klemme men det fungerte like dårlig siden det er to forskjellige størrelser på eksosrørene så det ble ikke tett rundt. Så nå har jeg gått tom for ideer så nå håper jeg noen av dere har en smart løsning. Legge ved et bilde der jeg viser hvor jeg har eksoslekk. På forhånd takk. Håper på raske svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 fyll på med sveis :) eller få sveisa på en plate på en eller annen måte : ) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulliver Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Takk for svar, det er ikke så lett og sveise oppi der, siden det er så veldig trangt så jeg får ikke plass til sveise´´pistolen´´. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Oktober 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 hiv ned hele eksosanlegget, også sveise :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gulliver Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Det er ikke så lett og hive det ned, siden alt har så og si rustet fast, har ikke blitt gjort noe med siden 94 :P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg