Sveinung Kristiansen Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hei.. jeg er ute etter denne delen: Delenr: 1477441 Problemet her hos meg er at dynamoen ikke roterer. Det stopper liksom i denne delen. Forhandler mener denne delen ikke skal gå.. Men det er ingen garanti.. Noen som kan hjelpe? RegNr: YU38881 KJØRETØYDATA Kjøretøy: FORD MONDEO BA7 Understellsnummer: WF0EXXGBBE7E73062 Typegodkjenningsnummer: 51530222007 Årsmodell: 2007 Førstegangsreg.: 2007 Førstegangsreg: 20070613 Avregistreringsdato: 0 Importert: N Fra Understellsnummer: ????????B???????? Karosseri: Personbil Karosseritype: SEDAN MED BAKLUKE Kjøretøygruppe: PB Farge: Siste PKK: 20110324 Neste PKK: 20130131 MOTORDATA Drivstoff: Diesel Motorkode: QYBA Slagvolum: 1753 Effekt: 92 Enhet: kW CO2 utslipp: 154 dB: 79 1/min: 2775 Partikkelfilter: Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Multireim-strammer på norsk. Denne går ikke rundt aka sitter fast? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Tør ikke å si om den delen passer på Mondeo, men hvis forhandler har slått inn det delenr og Mondeo ikke kommer opp som alternativ ville ikke jeg tatt sjansen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Tør ikke å si om den delen passer på Mondeo, men hvis forhandler har slått inn det delenr og Mondeo ikke kommer opp som alternativ ville ikke jeg tatt sjansen Det er samme delen som brukes i mondeo i følge Ford. Denne delen står i mellom reim og dynamo. Dynamoen går ikke rundt. Akkurat som noe er av inne denne saken.. Dreier jeg på den runde "klumpen" går dynamoen rundt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Det du sier, sier meg minimalt. Hva er det som sitter fast og hva er det som går rundt her? Høres ut som du burde levere bilen din på verksted. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Det du sier, sier meg minimalt. Hva er det som sitter fast og hva er det som går rundt her? Høres ut som du burde levere bilen din på verksted. Håper dette forklarer... [ATTACH]34205[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Misforsto litt jeg da. Det er altså de som selger delen som mener den ikke passer. Men hvis Ford sier det er riktig del, hva er problemet da? Bare å bestille. Det kan være at denne Mondeoutgaven ikke er solgt i England. Har forøvrig vært borti problemer med den der et par ggr Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinung Kristiansen Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Fokus og Mondeo bruker samme del.. Er det noe jeg kan fikse? Eller må jeg kjøpe ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Må nok skiftes Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg