Gå til innhold

Selges: JZX90 Mark 2 drift missil - 49k eller bud

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Hey, har bestemt meg for å selge JZX90'n for å (endelig) få bygd ferdig AE86 til neste sesong.

Dette er som sagt en missilbil og den finnes ikke mye fin. Bulker i alle paneler og rust i kanaler.

Er litt som må gjøres før en eventuellt årskontroll:

- bytte frontrute (den koster 8.000,- på Toyota, så jeg har kjøpt med en plate 5mm Lexan som følger med!)

- Tette hull i torpedo og hattehylle

- Om du skal kjøre PRO må sæler og stoler med datostempling monteres.

Gjøres dette er den klar for PRO. Skal du kjøre semipro er stolene og sælene godkjente.

Det er også to ting som må gjøres før hurra kjøring. Det er å bytte eksosrøret som sitter mellom selve eksosanlegget og downpipen, også må wastegaten byttes, da den ikke tetter skikkelig som betyr at ladetrykket er LAVT og kommer veldig SEINT.

Specs:

93 Toyota Mark 2

- 1JZ-GTE non vvti

- 2JZ vannpumpe

- 2JZ dyser 440cc (org 380)

- Holset HX-35 turbo med extern wastegate

- Blitz Intercooler

- 3" eksos fra turbo

- Mine's ECU

- Oljetrykk og vanntemp måler

- Hydraulisk håndbrekk

- Sveiste JZX100 spindler

- Coilover kit (husker ikke merke)

- 3 sett felger følger med (4stk 16", 4stk 17" og 4stk 18".. det er nye dekk på 6 av felgene)

pics

post-2336-13804854551816_thumb.jpg

post-2336-13804854551981_thumb.jpg

post-2336-13804854552077_thumb.jpg

post-2336-13804854552147_thumb.jpg

Bilen kan ses i Sørum, Akershus.

Du når meg på PM her, eller sms eller ring meg på 93243494 (ringe mellom 16.00 og 21.00)

Åpen for bud men ikke bytte, trenger cash til AE'n.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider