blanck Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 hei har en 06 octavia 4x4 og skulle bytte bremser bak. men finn ikke ut hva slags torx det er for og ta av calipern bak.har prøvd t 55 og t60.dem hva nær men passet ikke noen som hvet hva slags verktøy jeg trenger? gjerne link mvh :kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Er tolvkant pipe der tenker jeg. Heter xzn, enten 12 eller 14 mener jeg å huske. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 takker.handle meg inn et sett på mandag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shjar Skrevet Oktober 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Gyllen mulighet til å lakkere caliptere da :) Er jo en ting som alltid gjør seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg