Smbob Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har en A6 avant, 02 mod. Tåkebaklys virker ikke. Demontere bakluke og skulle bytte pære, men den var i orden. Ingen spenning til pæra når jeg slo på tåkebaklys. Søker derfor hvor releet til tåkebaklyset sitter. Problemet må ligge der, eller ledningsbrudd mot pæra. ja, sikringen er hel og jeg får lys i bryteren når jeg setter på lyset bak. Tåkelys foran er ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du sjekket kontakta som sitter fra bakluka mot skilt dekselet der hvor tåkelyset sitter? På bilen min virket verken skiltlys eller tåkelys. Da var det brudd i kontaktene fra selve baklyka mot skiltplata. Prøv å sjekk litt rundt der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smbob Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du sjekket kontakta som sitter fra bakluka mot skilt dekselet der hvor tåkelyset sitter? På bilen min virket verken skiltlys eller tåkelys. Da var det brudd i kontaktene fra selve baklyka mot skiltplata. Prøv å sjekk litt rundt der Hei. Sjekket alt jeg kom til i bakluka, alt så greit ut. Skiltlysvirker ok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du hengerfeste? Isåfall er det på mange biler en funksjon som kobler ut bilens tåkebaklys når man kobler til henger, og sender spenning til hengerens tåkebaklys istedet. Kan fort bli noe krøll her... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smbob Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Har du hengerfeste? Isåfall er det på mange biler en funksjon som kobler ut bilens tåkebaklys når man kobler til henger, og sender spenning til hengerens tåkebaklys istedet. Kan fort bli noe krøll her... Takk takk. Der var hunden begravet. Hadde overgang på tilhengerkontakten ståenes i. Derfor ville ikke tåkebaklyset tennes. Ja, ja. Slik er et av og til :thumb:thumb:thumb:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg