erlnor12 Skrevet Oktober 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Hei. Har egentlig blitt helt hekta på bilpleie. Så har blitt handlet litt diverse produkter nå! Orker ikke å skrive så mye, så legger ut noen bilder av det jeg har pr.dags dato :) Prøver å begrense utgiftene litt på produkter, så har ikke så ekstremt mye! En knall god rensemaskin jeg bare måtte ha! Denne gjør virkelig jobben sin! En KRAFTIG liten støvsuger til bil, kjempe kjekk pga.størrelse og funksjon! En større tørr og våt støvsuger, har også masse munnstykker til denne :) Her er mitt "Bilpleie skap" Div. til støvsugerene, detailing koster osv... Mye Microfiber kluter, tørkkehåndkle, påførings padder osv... En premie etter en konkuranse hoss Swissvax Her ser dere da garagen jeg stort sett oppholder meg i hele tiden :) Og min 1275GT Mini! Avfetting konsentrat :) 10L konsentrat av Speed 9000 :) "Litt" vaskehansker osv... Prickbort, har også en 10L dunk med dette i skapet :) Trykksprøyte jeg bruker til avfetting :) Bilshampo og Microfiber Ja, det var da mesteparten av samlingen min :) Har også endel vokser osv, men ikke alt jeg har bilde av! Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2012 Det var da merkelig å blank og fin den minien der var. Fin fin samling med produkter. Må være herlig å ha så mye produkter å leke med tilgjengelig til enhver tid! Jeg må si at jeg likte skapet du hadde ymse produkter i. Hvor er dette kjøpt? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 digg!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlnor12 Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Takk takk :) Det skapet er jeg usikker på hvor er kjøpt. Far min kjøpte dette for mange år siden, men har aldri blitt brukt :) Så da endte det med at jeg tok det i bruk! Veldig kjekt å ha mye bilpleie produkter tilgjengelig ja! Siter Passat 3BG 1.8T Prosjekt! -Your girl is like my car. I SLAMMED BOTH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg