Gå til innhold

Nå er sommeren snart her!!!

Ranger emnet

KingB

Anbefalte innlegg

Originally posted by boramannen

Syntes dem så litt små ut jeg også, men det skal være 18". Har sett 18" RS4 på 2 Golf IV i virkeligheten, og da så de ikke små ut. Blir sikkert bra!

Ja er 18", spurte liksegodt eieren:

http://www.mye46.com/home.htm

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaiai!

Jeg la om til 18" i går (225/40 - bridgestone s003pp), og kjørte Trondheim-Oslo. Vet dere hva???

Det sporer ingen ting i det hele tatt!!! Jeg ble ovverasket over at bilen går som et lokomotiv fremover, dritherlig!!

16" vinterhjula mine sporer mye mer! (=sporer litt)..

Eneste ulempen er at de støyer en del mer enn vinterhjula, men det hadde nok 17" gjort også om det var samme bredde. Og dekkvalget har også noe å si for det. Men det plager ikke meg, bare skrur opp musikken..

Ellers er den jo endel stivere, men ikke plagsomt (synes jeg). Ingen av passasjerene (3stk) klaget heller nedover, men så var bilen ganske tung også. Dessuten kan jeg justere demperne litt mykere og om jeg blir lei. Men jeg synes det er HERLIIIIG å ha god kontakt med asfalten! Bortsett fra over disse humpete vårveiene da...

Gå for 18 om det utseende er viktig.. Ingen ulemper bortsett fra høyere pris og litt stivere.

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, gjør nok ikke det.

Står den alltid der eller?

Kanskje jeg må ta meg en tur bort dit....

2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro

1993 BMW M5 - Banebil

2003 BMW 320 DA M-TECH II

1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing

1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I

Lenke til kommentar
Del på andre sider