Hifonic Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Siden det er så mange som selger bilstereo her inne på bilforumet så lrte eg på hvem som klarer å levere 50mm2 kabel billigst. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 179,- Stinger... Kanskje ikke billligst men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 kjøpte min 50m2 på thorsov i trondheim til 100kr metern Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Faktorer som spiller inn her er finish og tøybarhet.. Stinger sin expert serie kan du bøye som en 10mm2 om du vil.. Sinnsyk kvalitetsfølelse.. Spørs om du skal vise fram kablene eller ei dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Kabler er ikke noe spennende å se på ? :-) Monster sine koster 250,-/m veil. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Rockford Seat Kabler er ikke noe spennende å se på ? :-) Monster sine koster 250,-/m veil. Hehe.. Det som syns bør være fint, evnt sikringsholder osv. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridivan Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 husker ikke helt men jeg tror jeg betalte 89 kr metern for 50mm på torshov selfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 89kr metern er jo ikke ille.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Per Olav Når vi er inne på denne strørrelsen, hvor finner man materiell for å terminere 50mm2 kabel? tenkte på sikringsblokk først og fremst, som ikke koster skjorta. Kabelen har jeg... tror http://www.lfaudio.dk har no slikt ;) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Mente torshov er Stinger-forhandler jeg..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Originally posted by Per Olav Når vi er inne på denne strørrelsen, hvor finner man materiell for å terminere 50mm2 kabel? tenkte på sikringsblokk først og fremst, som ikke koster skjorta. Kabelen har jeg... De som selger Rockford/Stinger/Phoenix Gold kan skaffe deg dette.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg