Gå til innhold

Lydproblemer i en 93mod impreza gl

Ranger emnet

Zlaszh

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått et problem med lyden i bilen min, og er da anlegget. Har ikke noe fancy anlegg, bare vanlig standard, bortsett fra CD-spilleren. Men her om dagen, så stoppet all lyden i bilen min.

Det som skjedde var at en venn satt og klappet i takt med musikken, og jeg var litt små irritabel, så jeg skrudde opp lyden på maks, og det smalt da i hele bilen, og det ble dødt. Først tenkte jeg spilleren gikk inn i protection mode, men da ville den jo ha resatt seg når jeg koblet den fra strømmen i bilen. Så tenkte jeg at det var en av sikringene som hadde streiket, men da ville jo ikke spilleren ha lyst. Men byttet begge sikringene (bilen og spilleren sin) men funker fortsatt ikke. Så, har nå byttet sikringer, testet ISO overgangen fra spilleren til selve bilen og testet spilleren i butikken hvor jeg kjøpte den, og da fungerte alt fint. Prøvde også og bytte høyttaler med en venn, men funket fortsatt ikke. Så jeg er redd for at jeg har et kabelbrudd i bilen, men jeg er ikke så skarp i hodet når det kommer til bil, så lurer på hva jeg burde feilsøke på.

Sikkert mange av dere der ute som kan gi meg noen glupe svar, og det setter jeg utrolig pris på! For og kjøre en bil uten musikk, er drit kjedelig. Men ber dere som kommer med svar, vær tålmodig med meg hvis jeg kommer med spørsmål til dere, som dere synes er dumme. Jeg er, som sakt, ikke så skarp når det kommer til bil. Så hvis dere nevner feil søke, nevne gjerne farger på kablene :)

På forhånd, takk! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider