AUDIMOTORS Skrevet Oktober 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2012 Hei, Nå har jeg kjøpt meg Nissan Laurel c32 "facelift"utgaven. Menn jeg lurer på hvor jeg kan skaffe senkesett, bortsett fra biltema vinkelsliper og kuttskive for 210kr:) :ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Henøen Solbakk Skrevet Juni 30, 2023 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2023 På 10/17/2012 den 4:56 PM, AUDIMOTORS skrev: Hei, Nå har jeg kjøpt meg Nissan Laurel c32 "facelift"utgaven. Menn jeg lurer på hvor jeg kan skaffe senkesett, bortsett fra biltema vinkelsliper og kuttskive for 210kr:) :ahahahhaha: Det er lenge siden dette ble lagt ut og jeg lurer på hva du fant ut? jeg har en laurel c32 som jeg gjerne vil senke uten vinkel slipper og kuttskive 😄 har hørt at mann kan kjøpe nissan 200sx s13 senk men at man må sveise omm noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg