BaardI Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Cossie er alltid like snill ;) Neida, de aller fleste spillerne kan blinke - og det er ALLTID like irriterende. Bare legg den der blinkingen på hylla... Tar deg 3 min med kjøring så er du dritlei hele pisset. Kjøp heller en god spiller som kan trøkke ut god stemning med mye lyd, da blir det mer mus på deg enn hvis du skal prøve å imponere med en blinkende spiller ;) Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi~duden Skrevet November 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2012 Har du funnet deg en spiller enda? Fant ut idag at min Pioneer DEH X6500DAB har en funksjon som heter MIXTRAX EZ Annen spiller, men samme funksjon Nei, det har ikke blitt noen spiller på meg enda. Men den der ser interessant ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkolleru Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Av de spillerne som leverer disko ville jeg nok godt for den DEH-6400BT som du vurderte. Veit om Kenwood og JVC som kan skifte farger men Pioneer spillerne er lettere å betjene, god lydkvalitet og har veldig få feil. Dessuten er 6400BT en av de spillerne med best sammensetning av funksjoner som Pioneer har hatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 (endret) Ville heller ha valgt 6500DAB enn 6400BT Jeg har hatt min 6500DAB i noen dager/uker nå og er strålende fornøyd med lyden. Eneste som trekker ned er DAB signalene som ikke er helt på topp.. Selv 2-3mil fra Oslo by. Men det kan være at DAB systemet ikke er helt utbygd enda. Men iallefall en super spiller, til super pris. Jeg fikk min for 1500kr på bilxtra, og var verdt vær eneste kr :) Endret November 8, 2012 av Thoka85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jkolleru Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Ja, det er sant har kommet ny serie nå. De nye ser gromme ut og har blitt enda billigere. 6500DAB med DAB og DEH-X5500BT med Bluetooth Hvordan er skjermen på 6500DAB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 18, 2012 Rapporter Share Skrevet November 18, 2012 Skjermen på 6500DAB er veldig "old style" (syv segment stil). Klar og fin, ingen problem å se skjermen midt på dagen med mye sollys. Kunne vært mer grafisk, men på en annen måte passer den fint inn på dashbordet på bilen. Med tanke på at skjermen på AC har syv segment display, og det samme har speedometeret.. Iallefall i bilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg