Gå til innhold

Hjelp til anlegg, Audi A3 2003

Ranger emnet

Johnreidar

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Audi A3 2003 med Bose sound system. Den er importert fra Tyskland, så den har kassett spiller med 6-disc CD changer i bagasjerommet. Har planer om å fjerne CD changeren og spilleren, også kjøpe ny spiller og sub. Trenger jeg å kjøpe nye høyttalere?

Hører på litt av hvert, for det meste Hip-hop, rap og trance. Noen som har en idè om hva jeg skal kjøpe, evt gjøre?

Budsjett er på maks 3k. Er ikke noe spessielt kresen på lyd, men vil helst ha en spiller med aux og usb.

Mvh John-Reidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 tusen på spiller, bass, forsterker og evt frontsett?

3 tusen er jo prisen på en grei spiller jo :)

Men iallefall så bør du bytte høytalere forran. Må ikke om budsjettet er stramt, men da må du passe på å ikke kjøpe en bass som spiller for høyt. Skal stå i stil til resten :)

Spiller: Pioneer DEH-X6500DAB (Du trenger også Elutstyr.no | Nettbutikk for Hi-Fi og bilstereo)

Bass får noen andre hjelpe deg med :) Litt for stramt budsjett til det jeg kan tilby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller helt greit, men de koster jo litt.

Focal iBUS20

Denne spiller veldig veldig greit :) Men da er budsjettet sprengt alt. Finnes så klart billigere alternativer å.

Beste for deg hadde vært å fått tak i en brukt bass. Kjøp ny spiller, og få tak i en aktiv bass på finn.no f.eks. Eller en forsterker og bass der :) Husk at det går fort bort noen hundre kr på kabling å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan nok bare glemme å finne noe som er noe å ha til den prisen. Du kan gå ned i pris å kjøpe denne spilleren hvis du ikke vil ha DAB, men det blir tullete synes jeg: Komplett.no - Pioneer bilstereo DEH-6400BT Da har du snaut 2K å bruke på forsterker og sub, så da kan du flemme å kjøpe noe nytt ihvertfall. Legg på noen hundrelapper, så kan du kjøpe denne: Polk Audio DB1222, Dobbel 12" portet basskasse - FINN Torget som er veldig bra, og denne forsterkeren: Zachry K1200D - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anläggning DJ utrustning Ljus utrustning

Lenke til kommentar
Del på andre sider