Asim Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Beklager å måtte lage en tråd som denne, for dette er jo ikkenoe hyggelig, men jeg må bare si at mine tanker er hos familie og venner av Kristine Weiseth Molvik. dette er sinnsykt kvalmt, og jeg klarer ikke engang tenke på hva jeg hadde gjort hvis noen hadde gjort det med mine barn hvis jeg hade hatt noen. Det jeg har er nevø og niese... og jeg blir litt sånn... ja.... jeg vet ikke hva jeg tenker, men fyyyyfaaaaen!!!! Håper dere forstår hva jeg mener!!! RIP Kristina Weiseth Molvik...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Håper dere forstår? SELVFØLGELIG skjønner jeg hva du mener! Jeg blir kvalm jeg og, jeg skjønner faen ikke at noen kan være så forbanna skadde inni huet sitt. Det verste er at det skjer "ofte" også. Lignende drap. HVORFOR? Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 For ikke å glemme den familie tragedien som skjedde i kongsvinger... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6522339 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Slike saker setter ting litt i perspektiv.. Største problemet våres er hva slags felger vi skal kjøre med til neste år, liksom. :( Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 aarrgh :( Blir i dårlig humør av å lese om sånne ting. Det er jo ikke rent sjelden heller. Helt utrolig at det går ann å gjøre slikt ! Syke mennesker :mad: R.I.P. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Audi90 For ikke å glemme den familie tragedien som skjedde i kongsvinger... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=6522339 Sant så sant..... RIP!!! Faen hva er det som skjer med folk??? Unnskyld for banning og dårlig språk, men jeg bli så jææævla provosert!!! Jævla feiginger ass.... skulle faen meg #%#&&/()""##¤¤%# helvete.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 jeg syntes bare at det er tragiskt jeg !!! Lurer på hva mora til den stakkars jenta som lå og sov tenker/føler nå ! han som gjorde det skulle ha blitt hennretta ved nakke skudd ved daggry ! jeg må bare si at jeg er FOR dødstraff i dette tilfelle ! og en del andre tilfeller. Og for og sette det sære systemet i norge på spissen av kniven. så kommer nok han stakkarn som blei tatt i 145kmh i 60 sona eller.no bli straffa like hardt som han som drepte den stakkars lille jenta og voldtok henne etter på !!! anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 R.I.P !!! og til deg SYKE"#¤#%/"%¤¤#$£@€£@$€{@£#"¤"¤#&%...mann BRENN I HELVETE ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 1. Et papirkonge av en hjernekrymper som har "vurdert faglig" sjangsen for tilbakefall som "liten" (Hva nå det betyr. Vi andre kaller denslags for kalkulert risiko) 2. Nok et kvinnfolk som har funnet seg et psyko-tryne til samboer. Kan noen svare meg på følgende: Hva er det som gjør at noen kvinnfolk GANG ETTER GANG finner seg tapere av typen mishandlere, alkiser og narko-zombier til samboere????????? Er det stygt av meg å bebreide moren? Rett opp en hånd de som uten å blunke vil overlate barnet sitt til en narkoman psykopat! Hvis hun ikke kjente han godt nok, er det i seg selv grunn nok for å IKKE bruke han som barnevakt! Ærlig talt det er lov å bruke hue. Noen skrotinger slipper men bare ikke inn hos seg. Punktum. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by LilleGud jeg syntes bare at det er tragiskt jeg !!! Lurer på hva mora til den stakkars jenta som lå og sov tenker/føler nå ! han som gjorde det skulle ha blitt hennretta ved nakke skudd ved daggry ! jeg må bare si at jeg er FOR dødstraff i dette tilfelle ! og en del andre tilfeller. Og for og sette det sære systemet i norge på spissen av kniven. så kommer nok han stakkarn som blei tatt i 145kmh i 60 sona eller.no bli straffa like hardt som han som drepte den stakkars lille jenta og voldtok henne etter på !!! anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 R.I.P !!! og til deg SYKE"#¤#%/"%¤¤#$£@€£@$€{@£#"¤"¤#&%...mann BRENN I HELVETE ! Å drepe han gjør oss jo ikke noe bedre enn han.... Og etter min mening er det en altfor "snill" straff å dømme han til døden.... han bør få lide for det han har gjort R.I.P anyway Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Hot Rod 1. Et papirkonge av en hjernekrymper som har "vurdert faglig" sjangsen for tilbakefall som "liten" (Hva nå det betyr. Vi andre kaller denslags for kalkulert risiko) 2. Nok et kvinnfolk som har funnet seg et psyko-tryne til samboer. Kan noen svare meg på følgende: Hva er det som gjør at noen kvinnfolk GANG ETTER GANG finner seg tapere av typen mishandlere, alkiser og narko-zombier til samboere????????? Er det stygt av meg å bebreide moren? Rett opp en hånd de som uten å blunke vil overlate barnet sitt til en narkoman psykopat! Hvis hun ikke kjente han godt nok, er det i seg selv grunn nok for å IKKE bruke han som barnevakt! Ærlig talt det er lov å bruke hue. Noen skrotinger slipper men bare ikke inn hos seg. Punktum. Der må jeg si meg litt enig og litt uenig... det er fakitsk ikke moren sin skyld, men valget av livspartner kunne vært vurdert litt nøyere ja..... Men å la han være alene med datteren.... det var dumt ja!! Pass på nå så denne diskusjonen ikke sklir helt ut!!!! Meningen var å sette fokus på de etterlatte og sette fokus på hvordan samfunet har blitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Audi90 Å drepe han gjør oss jo ikke noe bedre enn han.... Og etter min mening er det en altfor "snill" straff å dømme han til døden.... han bør få lide for det han har gjort R.I.P anyway så du mener at 40år+ i fengsel så påfølgende dødstraff ikke er nok ?? det som kommer til å skje er at han blir dømt til mellom 10 og 15 år. for så og slippe ut etter 5-8 år grunnet god oppførsel. og mens han sitter inne så har han "perm" osv. og han får mer dagpenger enn noen som er i militæret !! spør du meg så er det SYKT !! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Blir kvalm av disse avisene som spytter ut all infon om dette... bilder og alt...! Sikkert morro for de ettelatte... Sikker på at VG og Dagbladet gnir seg i hendene når det hender nor tragisk slik de selger mye aviser... :( Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by Audi90 Å drepe han gjør oss jo ikke noe bedre enn han.... Og etter min mening er det en altfor "snill" straff å dømme han til døden.... han bør få lide for det han har gjort R.I.P anyway Jeg er for dødsstraff av slike slaurer. Vi vil alltid være bedre enn han, fordi det er han som har valgt å gå til det grusomme skrittet med å voldta og drepe et uskyldig lite barn; for å beskytte samfunnet mener jeg han bør fjernes for godt med døden. Iallefall klippe kuken ( og balla ja ) av fyren så han ikke tenker jentetiss en gang til resten av sitt patetiske liv. De to har fred nå.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Hvordan i helvete går det ann ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 RIP nok et bevis på at myndighetene er ikke flinke til å følge opp :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg