biltog Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Meget interessant tv-program hvor de kjøper biler, reparerer dem, og så selger dem. Finnes på PB. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 PB? Uansett, syns programmet blir slitsomt i lengden. Det skinner veldig igjennom at programlederen ikke har greie på bil i det hele tatt. Mekanikeren er flink, men de bytter jo stort sett bare noen enkle deler og selger bilene videre. Ikke tjener de stort heller, og det er lite variasjon mellom episodene. Ofte virker også kjøpene og salgene som rene skuespillscener, dialogen virker ihvertfall lite troverdig. Konseptet er bra da, men gjennomføringen ikke fullt så bra i mine øyne. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biltog Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 (endret) Piratebay. Jeg synes det er god underholdning. Enkle deler? Det hender jo han tar fra hverandre motoren også, og det er ikke aller biler som er enkle å reparere. Det kreves kunnskap. Jeg synes at han som kjøper bilene har god kunnskap også. Endret Oktober 20, 2012 av biltog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diver696 Skrevet Oktober 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Synes det er en bra serie jeg. Går også på Discovery :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg