Mondeo Skrevet Oktober 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Tenkte på det, men iom at det lyste sterkere når du bytta ledning så slo jeg fra meg det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Var sikkert bare en ønskedrøm fra meg :tannløs: Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 24v pærer var ein ny variant. (som eg ikkje tenkte på) Får legge opplysningen i hjernebarken til neste gang ein får trøbbel. Bra du fann ut av det og har fått litt meir lys når vinteren banker på døra Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fikk faktis god bruk for de i går da jeg nesten kjørte på en elg. Hadde ikke sett den uten tror jeg. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg