RsTurbo94 Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ja, såg ut som bunnpannepakninga mi var litt sliten, så tror jeg bytter den og samtidlig rengjør nedi der og tar en titt om det er noe mer :) tenkte jeg sku prøvekjøre bilen en tur også, men slapp det da den ene skruen til banjokoblinga til pumpa knakk i det jeg skulle stramme den :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Når du først er i bunnpanna, kjøp en kraftig magnet og fest den nedi panna, så smårusk og rask av metallspon ligger igen nedi der;) Rens også godt utav sila osv da... Banjobolter har jeg kjøpt nye på møller, var vel 13,- stk elns... de gamle brekker fort... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Hmm, kanskje det ja:) noen anelse hvor jeg kan få taki en sånn magnet?? er det ikke dyrere på møller? tenkte å ta en tur på tess jeg men.. hehe, får vell svinge innom møller endag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Oktober 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2012 Magneter har di f-eks clas ohlson... eller DealExtreme - Cool Gadgets at the Right Price - DX Free Shipping Worldwide ... sistnevnte har gode magneter drittbillig, men må regne en mnd i postgang... Boltene er ikke spesielt dyre på møller nei, mener det var 13,- stk, da vet du at du får riktig dimensjon og slikt... eneste er at de kansje ikke har på lager (jeg måtte vente et døgn...) Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Fiksa den bolten på tess jeg.. hadde ikke skyss til møller så måtte gå til tess :) 20 kr der hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg