jokkedumpapp Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hei, fikk bilen ut av verkstedet i dag pga avgassfeil og den er fiksa haha men jeg lurte på en ting for jeg fikk anmerkning på at lavtone horn og lykte spyleren ikke funka, men hva styrer lyktespyleren og får man bytta bare lavtonehorn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moccelite Skrevet Oktober 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Har du sjekka slangene på lyktespylerene? At dei ikkje har hoppa ut av noen plass? Siter Hilsen ei Bilgal jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkedumpapp Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Har du sjekka slangene på lyktespylerene? At dei ikkje har hoppa ut av noen plass? Næ får ikke sett så mye nedi der, men vag sa det at det kunne være no dårlige slanger nedi der som kanskje hadde sprekt, så jeg får ta en titt når jeg får bilen tilbake fra verksted haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg