HP-Invent Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Jeg er så lei av at diverse tuning firma impoterer billig fra utlandet og selger dyrt til oss. Ofte flere ganger orginal pris. Er det noen som vet om bra nettbutikker hvor en kan importere eller kjøpe småstyling alt fra pedaler, gearkuler til spoilere, klistermerker osv... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Vet ikke om det er dette du leter etter og/eller om det er billigere enn å kjøpe her, men sjekk ut siden for gøy: http://www.halfords.com/ourproducts.asp?U=&Bid= Det er britisk side... På vanlig småstyling tror jeg at du kun må betale frakt, mva. og eksp. gebyr til posten. Altså ikke toll på slike småting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg