Ridux Skrevet Oktober 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hei Trenger litt hjelp til å indentifisere senkesettet som står på bilen min. Jeg fikk beskjed på siste eu-kontroll, om at det måtte registrertes i vognkortet. Bilen var senket når jeg kjøpte den for over 6 år siden, og jeg har ingen papirer på fjærene. Trenger TÜV godkjnning på disse. Eneste jeg har er et bilde av det som står på fjærene. [ATTACH]34423[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 ikke bare bare å finne det ut.. Men med tanke på at senkesettet er veldig gammelt så kan det jo være en ide og bytte ut til noe bedre? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet November 6, 2012 Rapporter Share Skrevet November 6, 2012 ikke bare bare å finne det ut.. Men med tanke på at senkesettet er veldig gammelt så kan det jo være en ide og bytte ut til noe bedre? Ser ingen grunn til å bytte det bare fordi det er gammelt? Om det er dårlig, slitt eller noe sånn så kan man jo vurdere å bytte det :) Parts and retards har mange rimlige, og gode justerbare senkesett til den bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg