Gjest Thoka85 Skrevet November 12, 2012 Rapporter Share Skrevet November 12, 2012 Og nå sitter man her, 70 lastebiler, 14 lokaler.. Mange millionær.. og drar inn hundre tusner om dagen :P Og jeg har ikke brukt en eneste kode, eller jukset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaau Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 Og nå sitter man her, 70 lastebiler, 14 lokaler.. Mange millionær.. og drar inn hundre tusner om dagen :P Og jeg har ikke brukt en eneste kode, eller jukset :) Serr? Jeg prøver å komme i gang, må få nedbetalt noe lån før jeg kan kjøpe lastebil nr 3 og ansette en til :p Hvilket nivå er du på og hvor mange km har du kjørt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet Desember 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2012 90km/t -> 120km/t mod 1. Last ned 2. Pakk ut filen 3. Legg filen "ets2_speed_limit_120_valera_t.scs" i mappe C:\Users\%user%\Documents\Euro Truck Simulator 2\mod VIPS! ..endelig går det fortere :) det er en link som ikke fungerer der.... Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firrejuling Skrevet Desember 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2012 Beste lastebilspill etter min mening. Blanding av German truck simulator og Euro Truck. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg